En till bloggare?

Eftersom jag har fått så himla många kommentarer över att jag aldrig uppdaterar, tänkte jag nu höra om nån är intresserad av att skriva med mig här på denna novell..? Som sagt, jag försöker ju uppdatera så mycket jag kan, men eftersom ni tycker att jag aldrig gör det, så kan det ju hjälpa med en till. Intresserad? Mejla då till [email protected] och då ska följande vara med i mailet:
*lite fakta om dig
*hur ofta du kan uppdatera
*hur du tänker det kommer bli med allt

Om det är flera som vill, väljer jag den som låter bäst. Jag ha tänkt ut nästan allt, till slutet av denna novell, men det kan ju bli lite annat om nån har en anna idé.
 
/Lisa :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet vart man tar dem här bilderna från novellen.Här är den: weheartit

2012-02-20 @ 18:25:50
Postat av: Anonym

Asså: weheartit.com

2012-02-20 @ 18:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0