You're turning heads-kapitel 3




onedirection

hi guys!
we told you earlier that we would visit a country, as you did not know which. and here we are, in SWEDEN! :D watch your köttbullar! love harry xx
för 2 minuter sedan

Andas in. Andas ut. Andas in. Andas, AHHHHHHHHHHHHHH. Jag hoppa upp ur sängen och skrek. Jag tar min mobil och slår nummret till Linnea. In rusande kommer också pappa och Marie, dom såg helt skrämda ut men jag pekade bara på skärmen, så dom gick fram och läste medans jag gick fram och tillbaka i rummet och vänta på att Linnea skulle svara.
-Hallå? sa en trött Linnea
-OH MY GOOOOOOOD! skrek jag nästan ut.
Marie och pappa gick ut från rummet, tror det var för att dom inte ville bli döva.
-Men du, chilla vad är det? sa Linnea, som nu hade piggnat till.
-Gå in på twitter NU!
-Men gud, asså vad är det? Jag sov ju. Ah men vänta.
Jag satte mig på golvet och upprepade många gånger andas in, andas ut... Jag kom sedan av mig när Linnea helt plötsligt skriker och jag hör hur hur hoppar runt. 
-AHHHH ASSÅ HERREGUUUUD, KAN INTE DU KOMMA HIT?! skrek Linnea, mer än mig faktiskt, så jag fick ta bort mobilen från örat lite.
-Kommer om 10 min! jag log stort och avlsuta samtalet. Jag kollade på klockan, hon var bara 20.12. Jag tog på mig min one piece och sprang sedan ner.
-Vart ska du? frågade pappa när jag kom ner
-Jag måste till Linnea! sa jag medans jag flämtade lite
.
-Okej då, men inte senare än halv 11, okej? sa pappa och kollade på mig.
-Men jag ska sova hos henne! sa jag, fast jag inte hade frågat så visste jag att jag fick.
-Men Alex, det är skola imorgon!
-Pappa, kolla. Vi ska bara prata, inget annat. Vi lägger oss innan 12! Hejdå! sa jag och gick ut innan han hann säga nått mer.
Jag sprang ner för alla trappor, orkade inte vänta på hissen. När jag kom ut märkte jag hur kallt det var och jag stanna till lite och andades lite. Kylan trängde sig in och jag huttra till. Jag började gå ner för stockholms gator, det var inte så mycket folk. Nej, det var nästan folktomt. Och jag insåg precis vad jag gjorde. Paniken spred sig inom mig, typsikt mig att skrämma upp mig själv. Gång på gång kollade jag bakom mig, fast det var aldrig nån där. Jag började gå brevid en park. Jag hörde hur det prassla till i buskarna och skriker. Men ut kommer bara en fågel. Herregud tänkte jag men började gå fortare. Jag tar tag i min mobil och ska preicis ringa pappa när jag känner en enorm smärta mot mitt huvud.


----------
Egentligen hade jag inte tid med denna, så den blev lite kort, har nämligen 2 provn imorgon, så kommentera gääärna!


Kommentarer
Postat av: Anonym

MEEER!

2011-11-24 @ 07:20:11
Postat av: sofia

meeer!! :)

2011-11-25 @ 21:59:51
URL: http://onedirectionnovelller.blogg.se/
Postat av: nadia

mer! :)

2011-11-27 @ 19:36:13
Postat av: Amanda

Länka kanske? :) Länkar tillbaks :)

2011-11-27 @ 22:43:14
URL: http://timeforonedirection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0